در دیدار با تراکتورسازی با وجود برتری بازی را واگذار کردیم/ به دنبال خروج از بحران هستیم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در ادامه رقابت ها با قدرت وارد شویم.

یوسف سیدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: ما در هفته های اول لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکردیم؛ اما فاصبه چندانی با بالا نشینان لیگ نخواهیم داشت و چندین هفته برای جبران وقت هست. در دیدار با تراکتورسازی با وجود برتری بازی را واگذار کردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم. اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در ادامه رقابت ها با قدرت وارد شویم و جایگاهمان در جدول را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: گسترش فولاد تیم ریشه دار و پرهواداری است و پایین جدول جایگاه مناسبی برای چنین تیمی نیست، با حضور فیروز کریمی اوضاع بهتر خواهد شد، با پیروزی در دیدار نفت مسجد سلیمان در جام حذفی کمی از بحران خارج شدیم و از لحاظ روحی شرایط بهتری داریم. همچنین قرار است در هفته آینده درصدی از مبلغ قرارداد هایمان پرداخت شود و امیدوارم همه این شرایط به بهبود اوضاع کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: این وقفه ها در لیگ تنها باعث افت کیفی بازی ها در لیگ برتر می شود. از طرفی بحث ملی در میان است و تنها راه حل برای این مشکل برنامه ریزی درست است. اگر برنامه ریزی صحیح ریخته شود بازیکنان از نظر بدنی افت نخواهند کرد و با همان آمادگی قبلی به میدان خواهند رفت؛ اما به طور کلی این تعطیلات به ضرر تیم ها و باشگاه هاست.

601

کد خبر: 844993

وب گردی

وب گردی