ابتکار جالب «مخاطب خاص»/72 نفر به کربلا می روند

برنامه تلویزیونی مخاطب برای دومین بار، 72نفر از بینندگان خود را به کربلا می برد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، برنامه تلویزیونی مخاطب خاص که شب های جمعه حوالی ساعت23 از کربلای معلی و در قاب شبکه سه سیما روی آنتن می رود، برای دومین بار، 72نفر از بینندگان را به زیارت کربلا می رود.

در پویش قبلی که این برنامه برگزار کرد، به قید قرعه، 14نفر از بینندگان خود را در شب اول ماه محرم و هزمان با مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر حسینی به کربلای معلی فرستاد.

این بار اما در قالبی وسیع تر، این برنامه تصمیم دارد تا به قید قرعه، به هفتاد و دو نفر از بینندگانش، سفر کربلا هدیه بدهد.

بینندگانی که تا به حال به سفر کربلا مشرف نشده اند، می توانند تنها و تنها با ارسال نام و نام خانوادگی خود و یا کسانی که به کربلا نرفته اند، در این پویش شرکت کنند.(برای ارسال اسامی، هرکدام را در یک پیام جداگانه ارسال کنید.)

هرهفته، در پخش زنده ی این برنامه 5نفر به قید قرعه انتخاب شده و زمان اعزام آن ها اعلام خواهد شد. تنها کافی است اطلاعات گفته شده را به سامانه ی پیامکی این برنامه به شماره30001444 و یا از طریق پُل های ارتباطی این برنامه در فضای مجازی به نشانی @mokhatabtv3 ارسال کنید.

اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و کارشناس این هفته ی برنامه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری خواهد بود.
برنامه مخاطب خاص یکی از برنامه های سازمان هنری رسانه ای اوج است که هر هفته بصورت زنده و مستقیم از کربلای معلی روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

501

کد خبر: 844998

وب گردی

وب گردی