احداث پاتوق های محله در بافت فرسوده منطقه 13

شهردار منطقه 13 از برنامه ریزی برای احداث پاتوق های محله در بافت فرسوده منطقه  با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر رحمان زاده ،ساخت پاتوق محله را یکی از راهکارهای کارآمد برای ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها و افزایش سرانه فضاهای سبز و باز منطقه عنوان کرد و گفت : در برخی محله‌ها به دلیل محدودیت فضا امکان ساخت بوستان فراهم نیست و ساخت پاتوق های کوچک محله بعنوان یک فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی محلی و در عین حال فضای فراغتی ، یکی از بهترین راهکارهای توسعه محلات به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه با شناسایی زمین‌های بدون استفاده در محلات صفا ، اسدی ، زاهد گیلانی ، پاتوق محله با هدف ارتقای کیفی زندگی شهروندان ساخته می‌شود افزود : فضای شهری و پاتوق محله در محدوده کوچه های شهید منصوری ، علیخانی ، زعفرانی ، موچانی و تقاطع بزرگراه و خیابان صفا با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان طراحی و اجرا می شود.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت : بهساز ی معابر و تقاطع های منتخب در این پهنه ها و پیگیری جابجایی تیرهای برق واقع در وسط گذر های کم عرض توسط شرکت برق نیز از دیگر طرح هایی است که در دست بررسی می باشد.

700

کد خبر: 845192

وب گردی

وب گردی