کتاب «سلوک دانشجویی» به چاپ  بیست و دوم رسید

کتاب «سلوک دانشجویی» نوشته جواد محدثی توسط دفتر نشر معارف به چاپ بیست و دوم رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، دانستن این نکته که «راز کامیابی در تجربه علم آموزی چیست و در طول عمر تحصیلی، این راه را چگونه و با چه کسی و به چه سمت و سویی باید پیمود»، مهم است. در هر کاری، از جمله در آموختن دانش و رسیدن به قله های معرفت و در کنار آن، «کمال اخلاقی» و «تهذیب نفس»، نیازمند آشنایی با رمز و رازها و شیوه ها و عوامل موفقیت هستیم. پس سلوک دانشجویی، آگاهی از هدفها، آفتها، روشها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت را می طلبد.

آنچه می خوانید، مجموعه نوشته هایی از جواد محدثی در این زمینه هاست که مورد ابتلا و کاربرد هر کسی است که گام در مسیر آموختن دانش گذاشته و در مراکز علمی حضور یافته را تشریح می کند. مباحث این کتاب پیش از این در سلسله مقالاتی در ماهنامه پرسمان منتشر شده بود و آداب علم آموزی برای همه دانش پژوهان به ویژه دانشجویان دانشگاهها و طلاب حوزه های علمیه تبیین می کند.

چاپ بیست و دوم کتاب «سلوک دانشجویی» در ۷۹ صفحه، قطع پالتویی و تیراژ ۳۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۵۰۰ تومان عرضه شده است. دفتر نشر معارف پیش از این کتاب «در قلمرو دل» را از استاد محدثی منتشر کرده بود که آن کتاب نیز در ۲۰ مقاله کوتاه ادبی، آداب و اخلاق سلوک را برای جوانان و دانشجویان تبیین می کند.

502

کد خبر: 845272

وب گردی

وب گردی