به شکایت مردمی فوری رسیدگی می شود

معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت:بیش از 3 هزار و 870 مورد شکایت در 6 ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تهران ثبت و رسیدگی شده است که از این تعداد 423 مورد با جلب رضایت شاکی پرونده مختومه، هزار و 230 فقره در محل وقوع تخلف رسیدگی و منجر به صدور رای و تعداد 2 هزار و 221 پرونده نیز با توجه به ضرورت اخذ نظر کارشناسی به شعب تعزیرات ارجاع شده است.

به گزارش ایسکانیوز، معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران با تاکید بر رسیدگی فوری به شکایت های مردمی، گفت: بیش از 3 هزار و 870 مورد شکایت مردمی در 6 ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تهران رسیدگی شده است.

اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، محمد محمدی با تشریح عملکرد 6 ماهه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در استان تهران با سایر دستگاه های نظارتی افزود: در 6 ماهه نخست امسال، همه شکایت های مردمی که به صورت حضوری و یا از طریق پورتال اداره کل و سامانه 135 سامان تعزیرات گزارش شده، مورد رسیدگی قرار گرفته است.
محمدی یکی از اهداف گشت های مشترک را رسیدگی فوری به شکایت های مردمی اعلام کرد و گفت: سعی داریم تا در محل وقوع تخلف برخوردهای لازم را انجام دهیم و گشت های تعزیرات با توجه به اولویت شکایت های مردمی، موضوعات را پیگیری می کنند.
به گزارش ایرنا، شهروندان می توانند از طریق سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ١٢٤ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات را برای رسیدگی اعلام کنند تا سازمان تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

ایرنا

705

کد خبر: 845277

وب گردی

وب گردی