قول استاندار بر پیگیری قرارداد رنوی فرانسه در ساوه

استاندار مرکزی گفت: نهایی شدن قرارداد ۶۶۰میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغال زایی مستقیم بیش از شش هزار نفر را با جدیت دنبال خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛زمانی قمی استاندار مرکزی از پیگیری جدی نهایی شدن قرارداد 660 میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغالزایی مستقیم بیش از 6 هزار نفر خبر داد.

زمانی قمی گفت : تیم اقتصادی دولت و بویژه وزیر صنعت ، معدن و تجارت تاکید بسیاری بر انجام این قرارداد دارند و من به صورت جدی پیگیر هستم و اگر جائی احساس کنم برای انجام نهایی این قرارداد کوتاهی می شود حتما از طریق دولت و مبادی ذیربط پیگیری می کنم .

وی افزود : این قرارداد مدتی قبل بین ایران و شرکت رنوی فرانسه با ارزش 660 میلیون دلار توسط وزیر وقت صنعت ، و معدن و تجارت به امضا رسید

وی اضافه کرد : این صنعت اشتغال بالایی در استان مرکزی ایجاد می کند و علاوه بر اشتغال مستقیم ، یک خوشه صنعتی در حوزه خودروسازی نیز تولید می کند که ارزشمند است .

زمانی قمی ضمن تشکر از همه کسانیکه تاکنون در جهت انجام این قرارداد تلاش کردند گفت : قبل از به امضا رسیدن این قرارداد با مدیرعامل سایپا صحبت و تاکید کردم که این قرارداد باید زودتر امضا شود و امروز از مدیران شرکت سایپا انتظار همکاری بیشتر را دارم.

900

کد خبر: 845298

وب گردی

وب گردی