پلیس دوچرخه سوار در یگان پلیس راهور/کیفیت خدمات 110 ارتقا می یابد

رئیس پلیس پایتخت گفت:ممکن است مردم گله‌هایی در خصوص کیفیت رسیدگی به درخواست‌هایشان از سوی 110 داشته باشند که اعلام می‌کنم خدمات 110 و کیفیت خدماتشان در آینده ارتقاء پیدا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم صبحگاه یگان‌های پلیس پایتخت که صبح امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره عملیات‌ها و تماس‌ها با سامانه 110 گفت: روزانه بیش از 35 هزار تماس با سامانه 110 برقرار می‌شود که بیش از 13 هزار مورد آن عملیاتی است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان حضور مأموران در محل بین هفت تا هشت دقیقه است، گفت: البته ممکن است در برخی از موارد این حضور 20 دقیقه هم طول بکشد اما آنچه گفته شد هفت تا هشت دقیقه به عنوان زمان میانگین است.

رئیس پلیس پایتخت از تقویت یگان 110 خبر داد و گفت: معتقدم که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 قلب تپنده ناجاست و بر اساس این مرکز است که عملیات‌های پلیس و یگان‌های مختلف این نیرو توزیع می‌شود. بنابراین باید این یگان را تقویت کنیم.

رحیمی درباره کیفیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نیز گفت: ممکن است مردم گله‌هایی در خصوص کیفیت رسیدگی به درخواست‌هایشان از سوی 110 داشته باشند که اعلام می‌کنم خدمات 110 و کیفیت خدماتشان در آینده ارتقاء پیدا می‌کند.

رئیسپلیس تهران بزرگ همچنین درپاسخ به سوالی درباره فعالیت پلیس دوچرخه سوار اظهار کرد: حتما باید مجوزهای لازم برای پلیس دوچرخه سوار از سوی فرماندهان صادر شود. ما این پیشنهاد را به فرمانده ناجا داده‌ایم و در صورت تأیید ایشان پلیس دوچرخه سوار اجرایی خواهد شد که مرحله نخست فعالیتش در یگان پلیس راهور ما خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره پرداخت حق کشف به مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: این مبلغ در حال پرداخت است و آن تغییر نکرده است.

وی مبارزه با قاچاق کالا را نیز یکی از اولویتهای پلیس برشمرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در حال انجام است و در این خصوص کشفیات خوبی نیز داشته‌ایم.

رحیمی درباره فعالیت سامانه 197 و رسیدگی به شکایات مردمی نیز تصریح کرد: این سامانه با شعار شما پلیس ما باشید آغاز به کار کرده و ما حتی مانند یگان 110، یگان 197 را نیز در نقاط مختلف مستقر کرده‌ایم و به شکایات مردم رسیدگی می کند اما گاهی ممکن است برخی از درخواستهای شهروندان با شرایط متفاوت باشد و عملا امکان اجرایی شدنش وجود نداشته باشد.

ایسنا

705

کد خبر: 845423

وب گردی

وب گردی