اردوهای «طلایه‌داران فردا» در 27 استان تشکیل شده است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: محور قرار دادن برنامه‌های معنوی، توجه به ابتکارات و خلاقیت‌ها و تشکیل اردوهای طلایه‌داران فردا در 27 استان، از جمله برنامه‌های این اتحادیه در سال گذشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس ، دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان و همچنین 600 دانش‌آموز عضو انجمن اسلامی در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز به کار کرد.

حامد علامتی دبیر‌کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اجلاس دوم از دوازدهمین دوره کنگره سراسری این اتحادیه، اظهار داشت: اهداف این کنگره بر اساس برنامه‌های مصوب اتحادیه شامل افزایش هم‌افزایی تشکیلاتی در راستای تحقق اهداف، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، تجدید عهد با شهدا، تقویت رابطه با شهدا، تبیین و تشریح فرامین رهبر انقلاب و تنظیم افق‌های تشکیلاتی بر اساس آن فرامین، تفسیر و تبیین سخنان مقام معظم رهبری و گفتمان‌سازی بر اساس آن، اطلاع از آخرین اخبار، توانمندی اعضا و بازخوانی مأموریت‌هاست.

وی افزود: در این کنگره برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده و تلاش شده است که از جهات مهارتی، معنوی و محتوایی مفید باشد.

علامتی گزارش مختصری از عملکرد یکساله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در یک سال گذشته ارائه کرد و گفت: برنامه‌ها به سمت محوریت مدارس سوق یافت؛ به مدارس متوسطه اول ورود داشتیم و برنامه‌های مهارت آموزی را در اولویت قرار دادیم.

وی ادامه داد: محور قرار دادن برنامه‌های معنوی و به خصوص هیئات انصار المهدی(عج)، توجه به برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی استانی، توجه به ابتکارات و خلاقیت‌ها و تشکیل اردوهای طلایه‌داران فردا در 27 استان که به آموزش تشکیلاتی دانش‌آموزان می‌پردازد، از دیگر برنامه‌های اتحادیه در یکسال گذشته بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان داشت: در حوزه خدمات اجتماعی هم برنامه‌هایی صورت پذیرفت و تفاهم‌نامه‌های عملیاتی شده با نهادهای مختلف هم در جهت پیشبرد برنامه‌ها با نهادهای مختلف داشتیم.

علامتی گفت: توجه به آموزش کادر و پرسنل و توانمندسازی دانش‌آموزان از برنامه‌هایی است که در گذشته وجود داشت و به طور جدی در آینده دنبال خواهد شد.

706

کد خبر: 845427

وب گردی

وب گردی