پلیس همواره به عنوان یک ضابط قدرتمند عمل کرده است

معاون کنسولی وزیر امور خارجه گفت:پلیس سرافراز ما همواره آمادگی کامل دارد تا از کانال های دیپلماتیک در قالب اینترپل و روابط دو جانبه ، همکاری گسترده و بین ا لمللی با سایرکشورها داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون کنسولی وزیر امور خارجه با اشاره به همکاری های گسترده پلیس ایران با سایر کشورها گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یک ضابط قدرتمند عمل کرده است.

دکتر "حسن قشقاوی" در هشتمین نشست نیروی انتظامی با سفرا ، کارداران و نمایندگان سازمان های بین المللی مستقر در تهران اظهار کرد: پلیس سرافراز ما همواره آمادگی کامل دارد تا از کانال های دیپلماتیک در قالب اینترپل و روابط دو جانبه ، همکاری گسترده و بین ا لمللی با سایرکشورها داشته باشد.

معاون کنسولی وزیر امور خارجه افزود: این همکاری ها به خصوص در جوامع امروز که پلیس جهان و منطقه با مشکلات مشترکی مواجه است، بیش از پیش اهمیت دارد.

وی ادامه داد: مبارزه با تروریسم، جرایم سازمان یافته ، جرایم سایبری، جعل ، قاچاق انسان و مواد مخدر از جمله مشکلات مشترک کشورها است.

دکتر قشقاوی بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران همکاری های گسترده ای با پلیس سایرکشورها دارد و به برکت اراده مصمم فرمانده ناجا و وزیر امور خارجه ، هیچ محدودیتی در همکاری وجود ندارد و پلیس ما با بسیاری از کشورها همکاری مستمر دارد.

این مقام ارشد وزارت امورخارجه مطرح کرد: سفرا می دانند که در حوزه روادید ما با بیش از 70 درصد از کشورها ارتباط داریم واتباع تمام کشورها به جزء 11 کشور می توانند روادید جهانگردی تا 3 ماه دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما برای کشورهای ترکیه ، سوریه ، ارمنستان و بولیوی و ... لغو روادید داریم و تمام فرودگاه های ما آمادگی پذیرش اتباع 180 کشور را داراست.

وی گفت: ما آمادگی داریم با تمام کشورها در حوزه معاضدت قضائی ، انتقال محکومان و استرداد مجرمان همکاری کنیم.

دکتر قشقاوی گفت: پلیس ما همواره به عنوان یک ضابط قدرتمند عمل کرده است .

705

کد خبر: 845429

وب گردی

وب گردی