رئیس جمعیت هلال‌احمر از کمپ آوارگان میانماری بازدید کرد/توزیع محموله بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر که به‌منظور ساماندهی اردوگاه و استمرار کمک‌رسانی به پناهجویان و مذاکره با مسئولان فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ حاضر در بنگلادش و نیز مدیران ارشد بهداشت و درمان این کشور، به بنگلادش سفر کرده است؛ در اولین برنامه کاری خود به اردوگاه پناهجویان میانماری در حوالی شهر کاکس بازار می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر علی اصغر پیوندی که در راس هیاتی بلندپایه صبح امروز وارد داکا پایتخت بنگلادش شد؛ در خصوص این سفر گفت : امروز از نزدیک از اردوگاه‌های آوارگان مسلمانان میانماری بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم برای برپایی بیمارستان صحرایی و همچنین اردوگاه‌های جدید اقدام کنیم.
وی در خصوص توزیع کمک های هلال احمر ایران خاطر نشان کرد: سومین محموله بشردوستانه جمعیت به وزن 30 تن که به بنگلادش ارسال شده عصر امروز میان آوارگان میانماری توزیع می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در مجموع بالغ بر 100 تن اقلام زیستی بهداشتی و غذایی جمعیت هلال احمر برای مردم مسلمان میانمار به بنگلادش ارسال شده است.
وی با اشاره به مذاکره با مسئولان بنگلادشی به منظور تداوم ارسال محموله های بشردوستانه ایران افزود: در صورت توافق با مسئولان محلی این محموله آخر نیست و جمعیت هلال احمر برای ارسال محموله های بعدی آمادگی دارد.

701

کد خبر: 845450

وب گردی

وب گردی