پخش سری جدید کارآگاه گجت از شبکه نهال

سری جدید انیمیشن کارآگاه گجت از فردا 20 مهرماه در شبکه نهال پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز از شبکه کودک سیما، سری جدید کارآگاه گجت از فردا پنج شنبه بیستم مهرماه در شبکه نهال میهمان کودکان ایرانی می شود.

این مجموعه که هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها راس ساعت 17 پخش می شود، مجموعه ای با تکنیک سه بعدی است که در سال 2015 و در 23 قسمت 11دقیقه ای در کشور کانادا تولید شده است.

در فرآیند دوبله این اثر که در استودیو ایما صورت گرفته است، اشکان لطفی پور در نقش مترجم، طاهره آدینه به عنوان ویراستار، اشکان صادقی سرپرست گویندگان و ملیحه صلاحیان در جایگاه تدوین و فارسی سازی ایفای نقش کرده اند.

داستان این مجموعه همچون سری قدیمی، به دشمنی دکتر کلاو با کارآگاه گجت باز می گردد. در هر قسمت دکتر کلاو اقدامی شرورانه را در دست اجرا دارد و مأموریت کارآگاه گجت خنثی سازی این اقدامات است. در این مسیر پنی (برادر زاده گجت) به مراه بِرِین (سگ پنی) در حل مشکلات نقش اصلی را ایفا می کنند و گجت به صورت کاملا تصادفی هر بار به عنوان قهرمان قصه و فرد پیروز معرفی می شود. تفاوت این سری جدید با سری قدیمی علاوه بر سه بعدی بودن، نفوذ برادرزاده دکتر کلاو به نام "تالون" به دستگاه پلیس و جاسوسی برای دکتر کلاو هستند.

براساس این گزارش،مجموعه کاراگاه گجت به سفارش شبکه کودک سیما آماده سازی شده است.

502

کد خبر: 845536

وب گردی

وب گردی