ارائه تسهیلات برای تجهیز کارگاه و آزمایشگاه ها به مراکز علمی کاربردی

در مراسم بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، دکتر محمدحسین امید از تجهیز کارگاه و آزمایشگاه های مراکز علمی کاربردی با ارائه تسهیلات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در این مراسم دکتر محمدحسین امید گفت: بیست و پنج سال از تاسیس این دانشگاه گذشته و در حال حاضر این دانشگاه با در اختیار داشتن 850 مرکز علمی کاربردی در 31 استان کشور و 800 رشته تخصصی دانشجویان مهارتی، پیش بینی تربیت حدود 30 درصد دانشجوی مهارتی تا پایان برنامه ششم توسعه یکی ازاهداف بلند دانشگاه پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: درصدد افزایش اقدامات فرهنگی برای گرایش اقشار مختلف جامعه به سمت حوزه های مهارتی هستیم.

دکتر محمدحسین امید ضمن اشاره به 600 برنامه تک درس و تک پودمانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در حال حاضر در 800 برنامه درسی دانشجو پذیرش می­کنیم که باید رشته­ های این دانشگاه بر اساس نیازهای موجود جامعه تدوین شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه دارای برنامه راهبردی است که بر اساس این برنامه فعالیت می کنیم. ماموریت گرایی، ارتقای کیفیت و به روزرسانی منابع درسی از اولویت های این برنامه است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری برای تجهیز کارگاه و آزمایشگاه های مراکز علمی کاربردی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است همچنین همه مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی صاحب اساسنامه خواهند شد.

کد خبر: 845546

وب گردی

وب گردی