پیاده روی اربعین نمادی از وحدت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در همایش زائرین دانشجو و خادمین اربعین حسینی در دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: پیاده‌ روی اربعین، نمادی از وحدت امت اسلامی و عشق و ارادت خالصانه به امام شهیدان است.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی گفت : هشت سال دفاع مقدس فرصت مغتنمی را برای مردم ایران مهیا ساخت تا دلدادگی و استواری خویش را نسبت به دین و وطن به منصه ظهور رسانند و در این امتحان دشوار با سربلندی، فرهنگ عاشورایی را به معنای واقعی آن در جبهه های حق علیه باطل به تصویر بکشند و با فرهنگ عاشورا به دفاع تا تقدیم جان بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی تاکید کرد: زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و یاران باوفای او، چند سالی است که بسیار بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است. تا جایی که زن و مرد و پیر و جوان، از هر کوی و دیاری پای در راه کربلا و سرزمین نینوا می‌گذارند. پیاده‌روی اربعین، در حال حاضر نمادی از وحدت امت اسلامی و عشق و ارادت خالصانه به امام شهیدان شده است.
وی با اشاره به حضور جوانان در پیاده روی اربعین تصریح کرد: جوانان مشتاق و پر شور ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ارادت به سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به این سفر می روند و توشه پربار معنویت و مقاومت م از پیاده روی اربعین به دست خواهند آورد.

704

کد خبر: 845702

وب گردی

وب گردی