برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ

همایش مبارزه با مواد مخدر شاهین دژ با حضور فرماندار ، بخشدار ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ، فرمانده انتظامی شاهین دژ ، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اساتید در محل سالن جلسات شهید حججی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، قره گوزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ در ابتدای این جلسه گفت: در مبارزه با مواد مخدر باید مراکز علمی ، اساتید و دانشجویان باید سهیم بوده و اطلاع رسانی دقیق صورت پذیرد . وی با اشاره به عملکرد این دانشگاه در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی و پژوهشی تصریح کرد : برگزاری نمایشگاه های مختلف مواد مخدر و کارگاه های آموزشی که نمونه آن در این دانشگاه برپاست، می تواند نقس بسزایی در شناختن اثرات سوء مصرف مواد مخدر به دانشجویان داشته باشد.

فرماندار شهرستان شاهین دژ در این جلسه ضمن بیان اینکه باید جلسات مبارزه با مواد مخدر نباید فقط در محیط فرمانداری تشکیل شود ؛ افزود : محیط های علمی بهترین مکان برای این نوع جلسات هستند که باید همه ادارات و خود مردم نیز باید همکاری لازم را بکنند تا در رابطه با مبارزه با مواد مخدر بحث های جدی صورت پذیرد و خروجی جلسات مفید واقع گردد.

عباسی افزود : متاسفانه سن مصرف مواد مخدر در کشور پایین آمده و باعث نگرانی خانواده ها شده است و باید نیروی انتظامی و ادارات مسئول در این زمینه گام های موثری در امر آموزش بردارند تا جوانان ما از آسیب ها و خطرات این مواد افیونی آگاه شوند.

سرهنگ جهانی ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ نیز در این جلسه کشفیات انواع مواد مخدر را بسیار عالی ارزیابی کرده و آمار آن را به طور مشروح ارائه کرد.

در ادامه ، اساتید دانشگاه و مسئولین ادارات نظرات و دیدگاه های خود را در رابطه با مبارزه با مواد مخدر بیان کردند.

کد خبر: 845888

وب گردی

وب گردی