برخورد یک دستگاه 405 با گاردریل در اتوبان تهران-قم/راننده جوان جان خود را از دست داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه 405 با گاردریل در اتوبان تهران-قم خبر داد و گفت:متاسفانه راننده جوان در این حادثه جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:دقایقی پیش یک دستگاه پژو 405 در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران-قم نرسیده به عوارضی تهران با گاردریل برخورد کرد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 18:07 به سامانه آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ایستگاه پنجاه به همراه تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک دستگاه پژو 405 که فقط راننده در آن حضور داشت،به دلیل نامشخصی با گاردریل به شدت برخورد کرده و راننده جوان در خودرو محبوس شده بود.

وی اضافه کرد:آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز و فرد را از داخل خودرو خارج کردند.پس از تایید عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد راننده جوان در اثر این حادثه جان خود را از دست داده است.

ملکی تاکید کرد:گفتنی است خودرو به محل امنی منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد. عملیات آتش نشانان نیز در ساعت 18:47 به پایان رسید.

701

کد خبر: 846028

وب گردی

وب گردی