ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، موفق به دستگیری توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر شدند

سرهنگ قدرت الله حق پرست گفت:شب گذشته یکی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی متوجه رفتار مشکوک فردی در محدوده خیابان تیموری شده و برای بررسی بیشتر وی را تحت تعقیب قرار داد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر،سرهنگ قدرت الله حق پرست گفت: شب گذشته یکی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی متوجه رفتار مشکوک فردی در محدوده خیابان تیموری شده و برای بررسی بیشتر وی را تحت تعقیب قرار داد

وی افزود: این فرد که متوجه حضور این مامور پلیس شده بود،‌ سعی کرد با تغییر مسیرهای ناگهانی و با استفاده از تاریکی شب خود را در کوچه های این محله گم کند اما دقت نظر افسر پلیس این امکان را به وی نداد و با توجه به این ظن مامور پلیس بیشتر شده بود، در فرصتی مناسب او را دستگیر کرد

حق پرست گفت: با دستگیری این فرد از وی بازرسی بدنی به عمل آمد که طی آن ۶۰گرم تریاک که در بسته های کوچک برای فروش به معتادان به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد .

وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که خرده فروش مواد مخدر است و در مخفیگاهش نیز مقادیری مواد مخدر نگهداری می کند.

سرهنگ حق پرست ادامه داد: متهم به کلانتری منتقل و پس از کسب مجوز قضائی در بازرسی از منزل او،‌ یک کیلو و ۹۴۰ گرم تریاک از کمد دیواری اتاق خواب کشف و ضبط شد.

705

کد خبر: 846076

وب گردی

وب گردی