آتش سوزی در کارگاه قطعات پلاستیکی  باقرشهر/این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در باقر شهرخبر داد و گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:شب گذشته یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در باقر شهر دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 20:29 شب گذشته به آتش نشانی باقر شهر اعلام شد و یک ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه واقع در جاده حسن آباد اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانی باقر شهر از دقایق اول در محل حادثه حضور داشت و مشغول عملیات بود. محل آتش سوزی یک کارگاه تولید لوازم پلاستیکی به وسعت حدود 200 متر بود که بخشی رو باز و بخشی دیگر مسقف بود و در قسمت مسقف آن یک نیم طبقه نیز وجود داشت.

وی اضافه کرد: این نیم طبقه محل تولید و نگهداری قطعات تولید شده پلاستیکی بود که آتش سوزی از آن نیم طبقه آغاز شده بود و به طبقه پایین و طبقه همکف نیز سرایت کرده بود.

ملکی بیان کرد: شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه های مجاور بود، آتش نشانی باقر شهر در دقایق اولیه تا حدودی موفق به کنترل آتش سوزی شده بود که نیروهای آتش نشانی تهران نیز با حضور در محل و با هماهنگی لازم با آتش نشانی باقر شهر، عملیات را آغاز کردند و موفق شدند شعله های آتش را مهار و از گسترش و سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.در ساعت 21:32 پس از خاموش شدن آتش برای انجام مراحل پایانی، آتش نشانان تهران محل را تحویل عوامل آتش نشانی باقر شهر دادند و به ایستگاه های خود بازگشتند.

701

کد خبر: 846078

وب گردی

وب گردی