تهران- ایسکانیوز: یکی از پرگل ترین بازی های هفته نهم رقابت های لیگ برتر، بازی سایپا مقابل پدیده بود. شاگردان مجید جلالی با زدن 4 گل در این مسابقه سر و سامانی به جایگاه خود در جدول رده بندی دادند و با این پیروزی به رتبه چهارم جدول بعد از تراکتورسازی، استقلال و فولاد رسیدند. میلاد میداوودی یکی از بازیکنان تاثیرگذار سایپا در این مسابقه بود و با زدن دو گل و دریافت یک پنالتی کمک ویژه ای به تیمش کرد. او در گفت و گو با ایسکانیوز درباره عملکردش در این مسابقه صحبت کرده است.

از پیروزی پرگل تان مقابل پدیده صحبت کن.

خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز ارزشمند مقابل پدیده به دست آوردیم. با وجود اینکه بازی را با نتیجه پرگل به نفع خودمان تمام کردیم اما آنها به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نبودند و بازی خوبی را مقابل ما انجام دادند.

بعد از نیمکت نشینی در چند هفته اول حالا شرایط خوبی داری و در بازی دیروز موفق شدی دو گل بزنی و یک پنالتی برای سایپا بگیری.

از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و در تعطیلی قبل از شروع لیگ تمرینات بدنسازی اختصاصی انجام داده بودم. با این حال نظر جلالی این بود که بازی نکنم. اما من به نظر او احترام گذاشتم و اعتراضی به این مسئله نکردم و حالا که بازی به من رسیده همه تلاشم را برای کمک به تیمم انجام می دهم.

مصدومیت کاوه رضایی در بازی کردن تو نقش نداشته؟

کاوه از ابتدای فصل خیلی خوب کار کرده و طبیعتا رقابت با او سخت است. با این حال سایپا به جز کاوه رضایی مهاجمان خوب دیگری مثل علی زینلی هم دارد و در کل رقابت بین مهاجمان زیاد است. اما جلالی توجه ویژه ای به تمرینات دارد و قطعا به بازیکنی میدان می دهد که در تمرینات عملکرد بهتری داشته باشد.

در این بازی هماهنگی خوبی هم با زینلی داشتی. فکر میکنی این هماهنگی هم در نتیجه گیری سایپا نقش داشت؟

قطعا تاثیرگذار است و همانطور که دیدید یکی از گل های من روی پاس زینلی وارد دروازه پدیده شد. با این حال من بیشتر پشت فوروارد بازی می کنم و زینلی یک خط جلوتر از من بازی می کند. با این حال نزدیک بودن ما به هم در محوطه جریمه حریف به تیم کمک می کند.

در حال حاضر با روزهای اوج میلاد میداوودی چقدر فاصله داری؟

قبول دارم که از روزهای اوج ام فاصله گرفته ام اما می دانم رسیدن به آن روزها برایم کار سختی نیست. در سایپا فضای خوبی برای بازگشت به شرایط مطلوب دارم و آرامش موجود در تیم کمک زیادی به من می کند.

 
کد خبر: 84608

وب گردی

وب گردی