سردار فضلی: رییس جمهوری به یاوه گویی و رجزخوانی دشمن پاسخ داد

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش اموزی گفت: امروز مستکبرین علیه ما رجزخوانی و به این ملت و حرم سیدالشهدا (ع) توهین می کنند، اما رییس جمهوری به آنها پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی فضلی روز شنبه در مراسم آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور که در سپاه استان البرز برگزار شد، افزود: اردوی راهیان نور آثار و برکاتی دارد که قدرت ما را به رخ دشمن می کشد که اگر ما را تهدید و تحریم کنید ما مقابله می کنیم.

سردار فضلی گفت: ما به این یاوه گویی ها عادت کرده ایم و اگر تا امروز روایت فتح می کردیم امروز روایت این دشمنی ها را برای فرزندان عزیزمان می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در راهیان نور برای احیای ارزش ها در یادمان شهدا و قدمگاه شهدا حضور می یابند و برای گرفتن درس و آماده شدن دفاع از دین خدا آماده می شوند، گفت: امام فرموده اند که فرزندان عزیز من هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشمش بگیرید و به او امان ندهید و آیا این فرمان امام برای انجام عملیات نظامی بود یا یک راهبرد بود که امروز فرزندان ما آن را پیاده می کنند.

وی گفت: به تاسی از شهید عباس بابایی تودهنی به دشمن می زنیم، امروز بیان این شهید، بصیرتی است که برای تمام دانش آموزان فراهم شده است و از تمام مسئولین و دولتمردان می خواهیم در این عملیات مشترک فرهنگی شرکت و همراهی کنند.

معاون سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: راه ما راه سیداشهدا(ع) است و مولای ما دو مسیر را برای ما تعیین کردند که یکی مسیر شور است که اقامه عزا می کنیم و سینه زینی می کنیم، ولی سیدالشهدا اهداف آرمانی دارند که فرزندان انقلاب اسلامی همان مسیر را طی می کنند.

وی تصریح کرد: آرمان سیدالشهدا (ع) اقامه نماز، امر به معروف و نهی ازمنکر است که امروز چیزی که از آن غفلت شده بیان ارزش ها و دشمن شناسی است.

سردار فضلی همچنین گفت: 7 استان از استان های درگیر جنگ شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان مهیای پذیرایی از دانش آموزان هستند.

یکهزار و 600 دانش آموز از 4 استان کشور امروز از کرج به سفر معنوی راهیان نور اعزام شدند.

301

کد خبر: 846145

وب گردی

وب گردی