عملیات ساخت بیمارستان خیرساز جامع سرطان تبریز آغاز شد

عملیات ساخت بیمارستان خیرساز جامع سرطان تبریز در شهرک خاوران این شهرستان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر هاشمی در حاشیه آغاز علیات ساخت بیمارستان خیرساز جامع سرطان در شهرک خاوران تبریز با اشاره به سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی به منظور افتتاح پروژه های بهداشتی، درمانی و پژوهشی حوزه سلامت، گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما در این سفر، آغاز عملیات ساخت بیمارستان جامع سرطان در شهرک خاوران تبریز توسط خیرین سلامت است چراکه می تواند محل رجوع بیماران این استان باشد و امیدوارم که ارایه خدمات این بیمارستان، تنها به آذربایجان شرقی منحصر نشود و بتواند خدمات خود را به بیماران سایر استانها و کشورهای همجوار ارائه دهد.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیرینی که ساخت این مرکز مهم درمانی را پذیرفته اند ، گفت: از تمام خیرین سلامت کشور و به ویژه استان آذربایجان شرقی به دلیل توجه و عنایت ویژه شان به حوزه سلامت تشکر می کنم. در هر کجای این استان، اثرات حضور خیرین به خوبی دیده می شود و وجود آنها مایه خیر و برکت است و آمیدوریم که خدا در دنیا و آخرت، به آنها اجر و به مال و عمرشان برکت دهد و امیدوارم که نسل های بعدی نیز به این کار خیر، تاسی کنند و ادامه دهنده این راه باشند.

گفتنی است: این مرکز سطح 3 و تخصصی در تبریز با مشارکت دو تن از خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی؛ نوبری و مردانی آذر ساخته خواهد شد.

701

کد خبر: 846172

وب گردی

وب گردی