بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل سیاسی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در واکنش به سخنان ترامپ

بسیج دانشجویی و تشکل سیاسی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران و اهدافش ابراز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز متن این بیانیه به این شرح است؛

بسمه تعالی

بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در پاسخ به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ؛

رهبرمعظم انقلاب: «من معتقدم حتی اگر در مساله هسته‌ای نیز همان خواسته‌هایی را که آن‌ها دیکته می‌کنند قبول کنیم بازهم تحریم‌ها برداشته نخواهد شد زیرا آن‌ها با اصل انقلاب مخالفند.»

سخنان رهبرانقلاب قبل از انتخابات آمریکا که گفته بودند مردم از آن مرد بیشتر خوششان می‌آید چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن می‌کند بار دیگر و در یاوه‌گویی‌های ترامپ نمایان شد.

ترامپ با وقاحت تمام از کلمه جعلی خلیج ع.ر.ب.ی به جای خلیج همیشه فارس استفاده و در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

درحالی‌که همه می‌دانند گروهک‌های تروریستی از جمله داعش توسط آمریکا و نوکران جیره‌خوار آن ازجمله ر‍ژیم سعودی ساخته و حمایت می‌شود.

ترامپ یاوه‌گو درحالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی کرد که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از گروهک تروریستی منافقین که آلوده به خون پاک 17000 شهید ترور در جمهوری اسلامی هستند بر همگان آشکار است.

با توکل بر یاری پروردگار،حضور گسترده در9 دی روز برائت از نوکران داخلی آمریکا و22 بهمن روز آزادی و استقلال‌خواهی مردم ایران بار دیگر این اتحاد و همبستگی نظام و مردم و نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که کابوس صهیونیست‌ها در منطقه و جهان است را به نمایش خواهد گذاشت.

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد شیروان همانند همه مردم ایران علاوه‌بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آنها متذکر می‌شویم؛ ما مردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده‌ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام خلیج فارس از جان خود دریغ نمی‌کنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت اسلامی خود در این مسیر خواهیم بود.

پایگاه بسیج دانشجویی شهید آوینی

تشکل سیاسی فرهیختگان

کد خبر: 846179

وب گردی

وب گردی