سرپرست دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما منصوب شد

دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، دکتر علیرضا پویا را به عنوان سرپرست دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهاب اسفندیاری در حکمی دکتر علیرضا پویا را به عنوان سرپرست دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما منصوب کرد.

علیرضا پویا مدرک دکتری خود را در رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه باقر العلوم دریافت کرده است و سابقه مدیر مسئولی فصلنامۀ علمی، پژوهشی «پژوهش و سنجش» و «پژوهش های ارتباطی»، مدیرکلی مطالعات ارتباطی مرکز تحقیقات صدا و سیما و ریاست مرکز تحقیقات صدا وسیما را نیز در کارنامه خود دارد.

در بخشی از حکم شهاب اسفندیاری به علیرضا پویا آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار متعال و بهره گرفتن از مزیت همجواری آن دانشکده با حوزه علمیه قم و حضور طلاب و استادان علوم دینی، و نیز با استفاده از دانش و تجربه ارزشمند اعضای محترم هیئت علمی و توان مدیران و کارکنان شریف آن مجموعه، برای تحول علمی و آموزشی متناسب با نیازهای نوین در حوزه دین و رسانه برنامه ریزی شایسته ای انجام دهید. انتظار می رود با تدابیر شایسته جنابعالی آن دانشکده به یک مرکز تخصصی آموزش تولید آثار و برنامه های دینی در قالب های مختلف رسانه ای و یک نهاد علمی معتبر در مطالعات دین و رسانه تبدیل شود.»

رئیس دانشگاه صدا و سیما همچنین در این حکم، از زحمات دکتر حسین گودرزی که از اسفند ماه سال 1393 تا کنون مسئولیت ریاست دانشکده دین و رسانه را بر عهده داشت قدردانی کرد.

از اهداف دانشکده صدا و سیما که در سال 1376 تاسیس شد می‌توان به تربیت علمی و هنری نیروی انسانی مورد نیاز سازمان صدا و سیما از میان کارشناسان علوم دینی، پژوهش در مسائل نظری هنر و رسانه به منظور ارائه الگوی ارتباطات و رسانه دین محور و ایفای نقش واسط میان حوزه های علمیه و رسانه ملی اشاره کرد.

کد خبر: 846223

وب گردی

وب گردی