برخورد با جرم از کلانتری ها آغاز می شود

رئیس پلیس تهران گفت:باید برخورد با جرایم از همان نقطه وقوع انجام شود و ماموران در کمترین زمان بتوانند با رد گیری موضوع به کشف جرم برسند. نباید تمامی پرونده ها به پلیس آگاهی ارسال شود و در همان کلانتری باید جرایم کوچک کشف شود. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان ،سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران گفت: ماموران ما در نیمه نخست امسال موفق شدند 66 درصد سرقت های رخ داده در تهران را کشف کنند.

اظهار داشت: طرح رعد برای مقابله با جرایم از سوی پلیس پیشگیری در کلانتری ها اجرا می شود. براساس این طرح ماموران کلانتری ها برای مقابله با انواع جرایم به ویژه سرقت از محلات اقدامات خود را تشدید کرده و به برخورد با سارقان، مالخران و مزاحمان آسایش مردم می پردازند.

وی ادامه داد: مرحله سوم رعد 3 به زودی در تهران از سوی کلانتری ها برگزار می شود. در دو مرحله گذشته اقدامات خوبی انجام و بیش از 300 سارق و متهم از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران افزود: باید برخورد با جرایم از همان نقطه وقوع انجام شود و ماموران در کمترین زمان بتوانند با رد گیری موضوع به کشف جرم برسند. نباید تمامی پرونده ها به پلیس آگاهی ارسال شود و در همان کلانتری باید جرایم کوچک کشف شود.

رحیمی در مورد میزان وقوع سرقت در تهران گفت: روزانه به طور میانگین 620 سرقت در تهران رخ می دهد که به صورت میانگین در هر ساعت 25 سرقت به پلیس گزارش می شود. براساس آمارها در نیمه نخست امسال 116 هزار و 622 سرقت در تهران به پلیس گزارش شده است. از این تعداد موفق به کشف 76 هزار پرونده شدیم.

به گفته وی 66 درصد سرقت های تهران از سوی پلیس کشف می شود.

705

کد خبر: 846243

وب گردی

وب گردی