برگزاری همایش زعیم ذوفنون و رونمایی از اثر فاخر منظومه فکری مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش زعیم ذوفنون و رونمایی از اثر فاخر منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه ای (دام ظله) با حضور جمعی از مفاخر علمی، فرهنگی و صاحبنظر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والسلمین کلانتری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نظر دارد طی همایشی که روز دوشنبه 24 مهرماه در سالن کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار می‌شود، از اثر فاخر منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (دام ظله) رونمایی کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شناساندن چهره‌های علمی تراز اول جهان اسلام و انقلاب اسلامی از جمله شخصیت جامع رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم یکی از وظایف مهم دانشگاه است، گفت: مراسم رونمایی اثر فاخر منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (دام ظله) با حضور جمعی از مفاخر علمی، فرهنگی و صاحبنظر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی این اثر فاخر یک توفیق بزرگ و از افتخارات ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید این دانشگاه خواهد بود.

حجت الاسلام کلانتری با اشاره به موضوعات مورد بحث سخنرانان در این همایش، گفت: در این همایش دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای (دام ظله) در حوزه بین الملل و جهان اسلام و همچنین جمعی از صاحبنظران و شخصیت‌های علمی در حوزه اندیشه و تفکر حضرت آیت‌الله خامنه ای (دام ظله) درباره اقتصاد مقاومتی، وجهه فقهی و علمی، شخصی و معنوی، ادبی و فرهنگی، مدیریتی و دفاعی ایشان که در این اثر فاخر به آن پرداخته شده، سخنرانی می‌کنند.

گفتنی است در همایش مذکور دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر فرهاد رهبر، دکتر حداد عادل، آیت‌الله علی اکبر رشاد، دکتر علی اکبر احمدیان، حجت الاسلام والسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه و جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی حضور داشته و به سخنرانی می پردازند.

شایان ذکر است این همایش روز دوشنبه 24 مهر 96 از ساعت 14:30 در سالن همایش کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 846339

وب گردی

وب گردی