اعلام نتایج جشنواره هنر، ادبیات دینی، فرهنگی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج مقدماتی بیست و دومین جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی و پژوهشی قرآن و عترت ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی رستمی مدیر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت: نتایج تمامی رشته‌ها از طریق سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به نشانی farhangi.iau.ir قابل مشاهده است.

وی افزود: همچنین نتایج سه رشته نرم افزار و مقاله و پایان نامه با توجه به نزدیک بودن رقابت ونیاز به داوری سوم متعاقبا اعلام می شود.

مدیر فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقه‌های قرآن کریم بخش شفاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) از 23 تا 25 آبان امسال با حضور بیش از 450 نفر از منتخبان دانشجویان و استادان دانشگاه برگزار می شود. همچنین مرحله استانی این مسابقه‌ها نیز در 31 استان برگزار و منتخبان به دبیرخانه مسابقات معرفی می شوند.

وی افزود: مسابقات شفاهی در هشت رشته ( قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء وحفظ کل قرآن کریم و اذان و تواشیح) برگزار که در هر رشته به سه نفر هدایایی به همراه لوح تقدیر و تندیس مسابقه ها اعطا می شود.

رستمی ادامه داد: در این دوره از مسابقه ها، سه نفر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان و استادان به جشنواره ملی معرفی می شوند. جشنواره ملی برای استادان دانشگاه ، نخستین بار به میزبانی وزارت بهداشت در آذر امسال برگزار می شود.

مدیر فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ششمین دوره مسابقه های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز دی 96 با حضور بیش از 160 نفر از قاریان و حافظان در یکی از واحدهای دانشگاهی برگزار می شود.

کد خبر: 846346

وب گردی

وب گردی