مهربانی مهر،هوای  تهران را داشت/بررسی کیفیت هوای تهران طی هفته گذشته + نمودار

می گویند مهر ،ماه مهربانی است ،گویا مهربانی اش هوای پایتخت را داشت به گونه ای که کیفیت هوای تهران در تمامی روزهای هفته سوم در شرایط سالم قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سرویس و اتومبیل های والدین برای رساندن فرزندان صبح و بعدازظهر در کوچه ها و خیابان ها به خط می شوند، ترافیک و ترافیک و ترافیک.... این ها بخشی از تصاویری هست که با گفتن بازگشایی مدارس در ذهن هایمان شکل می گیرد. جالب است بدانید مهر ماه تا کنون مهربان بوده و شاخص کیفیت هوای تهران کمتر شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه را نشانه رفته است.

بر اساس بررسی های داده های شرکت کنترل کیفیت هوا می توان گفت کیفیت هوای پایتخت در تمامی روزهای هفته سوم مهر ماه در شرایط سالم قرار داشته است. جدول زیر بیانگر شاخص کیفیت هوا و میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و منواکسید کربن هوا طی هفته گذشته است:

با توجه به نموادر می توان گفت بیشترین میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون مربوط به هجدهم مهر ماه و کمترین آن نیز مربوط به 20 مهر ماه بوده است.همچنین میزات ذرات معلق کمتر از 10 میکرون دچار نوسان زیادی نشده و در بازه 66 تا 71 تغییر کرده است. میزان منواکسید کربن هوا نیز در 17 مهر ماه کمترین میزان و در 18 مهر ماه بیش ترین میزان را داشته است.

701

کد خبر: 846348

وب گردی

وب گردی