لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

او افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پروازهای ایام مذکور لیست تکمیلی (پیوست) نمایندگان رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن های آن مراکز اعلام کرد.

به گفته جعفرزاده علاوه بر دفاتری که در جدول پیوست آمده است نمایندگی فروش شرکت های هواپیمایی نیز آمادگی خود را برای ارائه بلیت اعلام کرده است.

او با بیان اینکه نرخ بلیت تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است گفت: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir یقینا برخورد خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت ها و مراکز غیر مجاز برخورد خواهد شد.

403

کد خبر: 846370

وب گردی

وب گردی