هفته نهم و 16 گل با دو پنالتی از دست رفته/ پرسپولیس با 3 گل زده در صدر

هفته نهم لیگ برتر (جام خلیج فارس) با برگزاری 8 دیدار و 16 گل زده به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته نهم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که در این بازی ها 16 توپ از خط دروازه ها گذشت. در میان این دیدار ها بازی پدیده-ذوب آهن و استقلال خوزستان و پرسپولیس با 4 گل عنوان بیشترین گل زده را به خود اختصاص دادند؛ دیدار استقلال تهران-فولاد خوزستان با تساوی بدون گل نیز به پایان رسید. همچنین پرسپولیس با سه گل زده در صدر تیم ها قرار دارد.

* پیکان یک_ گسترش فولاد صفر

(دقیقه ۷۵): مهران موسوی از فاصله ۲۵ متری به توپ ضربه زد که واکنش د خسوس توپ را به کرنر فرستاد. اما این پایان کار نبود و روی کرنر ارسالی و در غفلت مدافعین گسترش فولاد مهران موسوی موفق شد از فاصله ای کم با خط دروازه، گل اول بازی را برای تیمش به ثمر برساند.

* استقلال خوزستان 1_ پرسپولیس 3

(دقیقه 16): در شرایطی که گادوین منشا پشت محوطه صاحب فرصت تک به تک با داوودی شده بود، ضربه اش توسط دروازه بان استقلال خوزستان دفع شد اما علیپور ضربه برگشتی را از فاصله 25 متری به سمت دروازه نواخت تا گل اول سرخپوشان ثبت شود.

(دقیقه 18): باز هم محسن مسلمان با پاسی پشت مدافعان، علی علیپور را راهی دروازه استقلال خوزستان کرد تا او با ضربه ای دقیق گودرز داوودی را تسلیم و گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

(دقیقه 26): ارسال دیدنی حسین ماهینی روی تیر دوم را شجاع خلیل زاده پیش تاخته به زیبایی وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا شرایط برای ویسی سخت تر شود.

(دقیقه 34): ارسال پشت محوطه جریمه پرسپولیس، رضا کرملاچعب را در شرایط تک به تک با بوژیدار قرار داد که ضربه نه چندان مطمئن این بازیکن گل اول استقلال خوزستان را به ثبت رساند.

* سپاهان2_ سیاه جامگان صفر

(دقیقه 65): ارسال کرنر تمرین شده زمینی به پشت محوطه جریمه از سوی پاپی برای جلال الدین علی محمدی با ضربه فوق العاده این بازیکن به گوشه دروازه ناصری چسبید تا طلسم آنها بشکند.

(دقیقه 89): سیاه جامگان که به دنبال گل تساوی بود، با هجوم همه جانبه فرصت خوبی برای ضدحمله در اختیار میرزایی قرار داد تا حتی خروج 35 متری ناصری هم نتواند مانع از گلزنی این مهاجم شود. میرزایی که توپ را از میانه میدان توسط شاهین ثاقبی در اختیار گرفته بود بعد از دریبل دروازه بان سیاه جامگان در بیرون از محوطه جریمه، دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد.

* تراکتورسازی یک_ پارس جنوبی جم یک

(دقیقه 56، گل به خودی): حرکت جمی ها در این دقیقه یک گل برای آنها به همراه داشت و ضربه صالحی را ایرانپوریان از روی خط دروازه دور کرد؛ اما این توپ با برخورد به آغاسی وارد دروازه تراکتوری ها شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

(دقیقه 59): تبریزی ها خیلی زود موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و حرکت دیدنی ایرانپوریان با ضربه زیبای او ادامه یافت و اولین گل تراکتوری‌ها را به دنبال داشت.

* پدیده2_ ذوب آهن 2

(دقیقه 10): حرکت زیبای مهدی پور از کناره راست زمین با ارسال او ادامه یافت و در نهایت این سوارز بود که توانست با جاگیری مناسب توپ را از آن خود کند و با ضربه ای دقیق اولین گل بازی را به ثمر برساند.

(دقیقه 20): هافبک تکنیکی ذوبی ها در این دقیقه صاحب توپ شد و با عبور از میان مدافعان پدیده موفق شد ضربه خود را از زاویه بسته وارد دروازه پدیده کند.

(دقیقه 46): ارسال رضا ناصحی دقیقه ۴۶ با ضربه سر عبدالله حسینی از داخل محوطه جریمه وارد دروازه رشید مظاهری شد.

(دقیقه 65): محمد قاضی با ضربه سری زیبا سانتر معین عباسیان را وارد دروازه رشید مظاهری کرد تا پدیده بازگشتی رویایی به بازی داشته باشد.

* سایپا یک_ سپیدرود رشت یک

(دقیقه27): حرکت پا به توپ ترابی از سمت چپ و دریبل دو مدافع سپیدرود با پاس در عمق این بازیکن به عباس زاده رسید و‌ مهاجم سایپا موفق شد با یک بغل پا دروازه سپیدرود را باز کند.

(دقیقه94): در دقیقه 4+90 محمد نزهتی روی ارسال حسین ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

* صنعت نفت آبادان یک_ نفت تهران صفر

(دقیقه 63): همکاری 3 بازیکن خارجی صنعت نفت آبادان توپ را پشت محوطه 6 قدم به کرار رساند و این بازیکن عراقی پاس زیبای سزار را به گل اول بازی تبدیل کرد.

* استقلال صفر_ فولاد صفر

لازم به ذکر است؛ در این هفته دو پنالتی هم توسط گلرهای دفع شد. پنجشنبه در بازی استقلال-خوزستان-پرسپولیس، گودرز داودی، دروازه بان میزبان موفق شد پنالتی گادوین منشا را مهار کند. پرسپولیس البته هزینه‌ای از این بابت نداد. جمعه پنالتی مهم‌تری هدر رفت. در بازی پدیده- ذوب آهن در حالیکه بازی دو-دو بود، پدیده صاحب یک پنالتی شد. محمد قاضی مغلوب واکنش خوب رشید مظاهری شد. به این ترتیب پدیده شانس برنده شدن را از دست داد. دو پنالتی و صفر گل؛ برای دومین بار در این فصل است که در یک هفته هیچ تیمی از روی نقطه پنالتی به گل نمی‌رسد.

601

کد خبر: 846468

وب گردی

وب گردی