انتشار کتاب "منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای" از سوی دانشگاه آزاد

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد از رونمایی چاپ دوم کتاب "منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر چاپ دوم کتاب فاخر منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: این اثر بی‌نظیر روز دوشنبه در همایش "زعیم ذو فنون" با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و فرهنگی در سالن کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی می‌شود.

وی افزود: این اثر بی نظیر که توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده، نشان می‌دهد بیانات معظم‌له در ادامه سیره سیاسی و اجتماعی بنیانگذار‌کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و علمای عظام شیعه از یک منطق واحد و پیکره بندی منسجم برخوردار است.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این اثر ارزشمند به همت دانشمند فرزانه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و جمعی از پژوهشگران که در بین آنها پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشته‌اند به زیور طبع آراسته شده، افزود: این کتاب در دو جلد و چهار بخش مشتمل بر نظام‌های‌بینشی، نظام‌های منشی و رفتاری، نظام های اجتماعی اسلام و اهداف اجتماعی اسلام تدوین شده است.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه پیش از این منظومه فکری حضرت امام‌خمینی(ره) نیز توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و رونمایی شده بود، اظهار داشت: در منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مفاهیم غنی و بی‌بدیلی نظیر استقلال اسلامی، آزادی اسلامی، عدالت اسلامی، تمدن اسلامی از منظر رهبر فرازنه انقلاب اسلامی مورد تحلیل و تبیین قرار گرفته و این اثر می‌تواند در ادامه مورد استفاده بسیاری از پژوهشگران و اندیشمندان در حوزه‌های مطالعاتی مختلف نظیر جامعه شناسی، علوم سیاسی، حقوق و قضا، معارف اسلامی و ... قرار بگیرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان در رشته‌های مرتبط برای توزیع این اثر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر کشور، گفت: علاقه‌مندان برای تهیه این اثر ارزشمند می‌توانند از طریق سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه واقع در خیابان حافظ پایین تر از تقاطع جمهوری روبروی تالار بورس اقدام به تهیه این اثر نمایند.

منبع : تسنیم

کد خبر: 846477

وب گردی

وب گردی