واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به یاوه گویی های ترامپ

دانشگاه آزاد اسلامی دامغان به دنبال یاوه گویی های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به شرح زیر است:

به نام خدای درهم‌کوبنده جباران
ایران سرزمین مهر و دوستی و جایگاه اندیشه‌ی والای شیعی است که در همواره روزگار چشم خبیث فتنه‌گر و بدخواه را از حدقه برکشیده و فرصت یکه‌تازی به هیچ احدی نداده است.
سال‌ها از انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا مطابق دیدگاه‌های امام راحل(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری، کماکان شیطان بزرگ است و بعید بوده و خواهد بود که دیوسیرتی چون ترامپ در جایگاه حکومتی دولتمردانی که تاریخ به اثبات خباثت و پستی آنها گواهی می‌دهد؛ بتواند داعیه مردم‌دوستی در سایر کشورها داشته باشد و بدیهی است که ترامپ، ادامه سریال خشونت و بلوای جهانی در ضایع کردن حقوق ملت‌ها و جانبداری کورکورانه از صهیونیسم جهانی و عده‌ای از خدابی‌خبر ستمگر و ملحد چونان عربستان سعودی است.
بی‌گمان، تاخت و تاز احمقانه ترامپ تصنعی و از سر ترس است و ما به خوبی شهادت می‌دهیم که سپاه، زاده‌ی رشید انقلاب اسلامی است که در 8 سال دفاع مقدس با جانفشانی خود و تولیت بسیج مردمی توانست سودای فتح سه روزه صدام را به دفاع جانانه و پیروزی مقتدرانه بدل کند و به اجانب بفهماند که اینجا سرزمین شیران و یلان بی‌ادعایی است که به حکم رهبر خویش، خون و جان خود را ایثار می‌کنند و هیچ‌گاه به دشمن فرصت حضور و رجزخوانی نخواهند داد.
امروز ارتش و سپاه قهرمان در کنار نسلی برجسته و آماده همچون بسیج، برادرانی مهربان و صمیمی‌اند که دشمن هرگز فرصت تفکر خطا نخواهد داشت و به شکر و حمد الهی، دست حمایت خدایی، نعمت حضور رهبری ربّانی، وجود ملتی آگاه و بصیر، وضعیت تسلیحات و موشک‌های کفر ستیز، پشتوانه بزرگی است که دشمن را برای همیشه از این دیار سترگ ناامید خواهد کرد و ما اهالی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از بذل جان مضایقه نداریم و در همواره روزهای تجلی این نظام، دستان کریمانه رهبر خویش را به رفق و شفقت می‌نوازیم و از خدای متعال دوام توفیقات این ملت را مسئلت می‌کنیم تا در برابر اهریمن‌خویان و بدمنش‌دشمنان این ملک با صرف فعل اتحاد و همدلی شهد پیروزی را همواره تجربه کنند.
می دانیم! امنیت امروز ایران عزیز را در سایه حمایت باریتعالی از رهگذر درایت مقام معظم رهبری داریم و نیز امنیت در ایران اسلامی ره‌آورد تیزهوشی و جان‌فشانی سپاه پاسداران و شیران مدافع حرم است که قاطع و مقتدر دست دشمنان را از این سرزمین کوتاه کردند و امروز از وظایف خود می‌دانیم که در برابر عربده‌های ترامپ، دستی را گره کرده و بر دولتمردان ناآگاه آمریکا نشان دهیم و دست دیگر را به آسمان تجلی الهی گشاییم و برای مظلومان عالم، فتح و نصرت بخواهیم.
پر واضح است؛ رییس جمهوری که بدیهات جغرافیای جهان را در حالی که همه ملت‌ها به آن اعتراف دارند که خلیج فارس تنها به این اعتبار در جهان درخشان و مطرح است که وابسته به دیار ایرانیان است؛ قلب می‌کند باید بداند که بازی با شیران ایرانی که در رگ‌های خود غیرت حسینی و شکیب زینبی را توامان دارند بازی خطرناکی خواهد بود که به گوشه چشمی از رهبری، موج غیرت، بنیاد بیداد را بر باد خواهد داد.
با آرزوی دوام توفیقات این ملت بزرگ در کشور بقیه الله اعظم (عج) از رهگذر لطف و عنایت الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرپرست، هیات رئیسه، مجمع بسیج، استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 846583

وب گردی

وب گردی