خلیج نامشروع عربی

فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در یادداشت خود نوشت : این رفتار رئیس جمهور آمریکا در مقابل کشور قدرمند ایران، جز سر و صدایی بیش نیست و چنانکه قبلاً دیدیم زبده ترین نظامیان آمریکا با چه فضاحتی و در حال گریه و ترس به دام سپاهیان غیور ما افتادند که لکه ننگ آن تا مدتها بر پیشانی آمریکایی ها خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز، علی آغا بابایی فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در یادداشتی به صحبت های رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: پیشتر هم با تهدیدات پوچ دولتِ پوشالی آمریکا مواجه بودیم، اما چه شد که صحبت های اخیر رئیس جمهور ایالات متحده انقدر خروش ضد آمریکاییِ همه اقشار سیاسی و... را برانگیخت؟

شاید بتوانیم بگوییم، در این برهه حساس که برخی دولتمردانمان سیاست صلح و دوستی با جنایتکارترین دولت تاریخ را اتخاد کردند، روی کار آمدن و سخنرانی های آن مترسک کاکل طلای آمریکایی جایگاه مهمتری پیدا کرده است.

دشمنیِ شیطان بزرگ به هیچ وجه بر مردم بصیر ایران پوشیده نیست چراکه صدها جنایت مستقیم و هزاران فجایع غیرمستقیم علیه کشور و ملت سرافرازمان به بار آورده است و آخرین نمونه بارز و بین المللی آن، همین داعشی است که با سرافکندگی اربابانشان در حال نابودی است.

داعشی که در دولت دموکرات آمریکا یعنی همان دولتی که سیاست های خصمانه را پشت دستکشی مخملین پنهان میکرد و با لبخند از پشت به دشمنش خنجر می زد. اکنون مدتی است دولت آمریکا به دست فردی افتاده که دست جانی و آغشته به خون هزاران و شاید میلیونها بی گناه را از دستکش مخملی در آورده و آمریکای بدون بزک و روتوش را به رخ جهانیان کشیده است.

این رفتار رئیس جمهور آمریکا در مقابل کشور قدرمند ایران، جز سر و صدایی بیش نیست و چنانکه قبلاً دیدیم زبده ترین نظامیان آمریکا با چه فضاحتی و در حال گریه و ترس به دام سپاهیان غیور ما افتادند که لکه ننگ آن تا مدتها بر پیشانی آمریکایی ها خواهد ماند.

سپاهی که روی ترسو و بزدلانه آمریکا را برای ملت آشکار می کند، تهدیدات آمریکایی ها را به جد پاسخ می گوید و لحظه ای تردید بر پیکر غیرتمندش رخنه ندارد.

سپاه در همه حال حافظ منافع ملی بوده و هست. چه در زمانی که آنرا دولت با تفنگ می نامیدند، چه در زمان رونمایی از شهر موشکی و درج شعارهای ضداستکباری روی موشکهایش و چه حالا...

حالا که نیاز کشور به قوه دفاعی بیشتر شده و با دیوانه ای به نام ترامپ روبه رو هستیم که سپاه را در لیست تروریستها قرار می دهد، اقتدار و مردمی بودن سپاه بیشتر جلوه می کند و چه بسا مردمی تر میشود. به صورتی که حتی کسانی که روزی سپاه را برای منافع حزبی و یا دیپلماسی لبخند با دشمنان این مرز و بوم، مورد حمله قرار می دادند، اکنون همصدای پاسداران و در صفوف انقلابیون، ندای من هم یک سپاهی ام سر می دهند!

بهرحال با سخنرانی و تصمیمات اخیر رئیس جمهور و کنگره آمریکا علیه ملت شریف و غیور ایران، پرده هایی از سیاست دَدمنشانه ی آمریکا رونمایی و دشمنی آمریکا با ایران واضح تر شد و اتحاد ملت را برای سردادن شعار مرگ بر آمریکا تقویت کرد.

وقتی سخنان رئیسِ جمهوری خواهِ آمریکایی ها برای خشنودی دولتهای عرب منطقه رنگ بوی خلیج نامشروع عربی را به خود گرفت، در آن لحظه حتی به این فکر نکرد که بر سنگ قبر سربازان کشورش که تجاوزگرانه به آبهای جنوبی کشورمان وارد شدند و کشته شدند، نام خلیج همیشه فارس حکاکی شده!، نمی داند که چگونه با خروش و غیرت ملت ایران در افتاده است.

و اما در آخر این نکته مهم را هم یادآور شوم که بیش از چهارسال است که رهبر معظم انقلاب، این روزها را پیش چشم خود میدیدند اما با ورود به مذاکرات اجازه دادند تا همگان این روحیه استکباری و جنایتکارانه و عهدشکنانه آمریکا را به عینه درک کنند.

حالا بعد از چندسال این بصیرت تاریخی با راهنمایی های رهبری آگاه و آینده نگر و روشن بین برای مردم و مسئولین بدست آمد تا تجربه ای تلخ باشد که مبادا بار دیگر در آینده دست به خطاهایی راهبردی مانند صلح با دشمنان قسم خورده مان ببریم.

کد خبر: 846602

وب گردی

وب گردی