ترامپ از سرنوشت سربازان آمریکایی درس بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری گفت: باید ترامپ نشانه خلیج فارس را از سربازان آمریکایی بپرسد و از سرنوشت آنها در آب‌های ایران درس بگیرد و بودن امثال حججی‌ها در سپاه مایه مباهات و افتخار است.

محمد حسین دهقان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در مورد اظهارات اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تهدید ایران به خروج از برجام گفت: باید ترامپ نشانه خلیج فارس را از سربازان آمریکایی بپرسد و از سرنوشت آنها در آب‌های ایران درس بگیرد.

دهقان در ادامه افزود: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی علیه ترامپ نشانه وحدت‌بخش خوبی است و دولتمردان باید بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و راه رفته را باید برگشت. بازگشت ما باید به صحبت‌های رهبران کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری تصریح کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود هیچ مرزی از شر دشمن در امان نبود و این سربازان گمنام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که امنیت و اقتدار را برای مردم آفریدند. بودن شهید حججی‌ها در سپاه پاسداران نشان از اقتدار و سیستم کاملا با هویت این نهاد انقلابی می‌دهد لذا لازم است، همه مردم پاسدار و حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

کد خبر: 846626

وب گردی

وب گردی