پشت پرده غیبت طارمی در تمرینات پرسپولیس/ وقتی بازی نمی‌کنم، نیازی به تمرین ندارم!

شنیده می‌شود مهاجم محروم پرسپولیس به دوستان و هم‌بازی‌های خود گفته انگیزه‌ای برای حضور در تمرینات ندارد و هر زمان که محرومیتش به پایان برسد، خود را به مرز آمادگی می‌رساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی طارمی به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه فعلا از حضور در هر گونه رقابت رسمی باشگاهی و ملی محروم است و تا چهار ماه باید از روی سکوها نظاره‌گر دیدارهای پرسپولیس و تیم ملی باشد.

غیبت طارمی در دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شدت مشهود بود و سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خوردند تا امید بسیار اندکی برای صعود به فینال معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن داشته باشند.

طارمی که از نظر جسمی در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ‌گونه مصدومیتی ندارد بدون هیچ دلیلی در تمرینات اخیر پرسپولیس شرکت نکرده است؛ اتفاقی که ناراحتی و عصبانیت برانکو ایوانکوویچ را به دنبال داشته است. سرمربی کروات پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرده محرومیت طارمی دلیلی قانع‌کننده برای غیبت آقای گل تیمش در تمرینات نیست و این مهاجم باید با شرکت در تمرینات، آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

شنیده می‌شود طارمی به دوستان و هم‌بازی‌های خود گفته انگیزه‌ای برای حضور در تمرینات ندارد و هر زمان که محرومیتش به پایان برسد، مانند ابتدای فصل که در تمرینات پیش‌فصل غایب بود، با یک دوره تمرین فشرده زیر نظر مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس، خود را به مرز آمادگی می‌رساند. مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس به دوستانش گفته فعلا قصد دارد استراحت کند و وقتی نمی‌تواند در بازی‌ها حاضر شود، نیازی به شرکت در تمرینات نمی‌بیند!

604

کد خبر: 846640

وب گردی

وب گردی