مشکلات فنی «سرزمین مادری» کی تمام می شود؟

سریال «سرزمین مادری» پس از دو هفته از زمان اعلام پخش آن هنوز روی آنتن شبکه سه نرفته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، پس از اینکه اعلام شد مجموعه «سرزمین کهن» با نام فعلی «سرزمین مادری» از شبکه سه پخش خواهد شد بسیاری منتظر بودند تا حجم اصلاحات در این سریال را ببینند اما دو هفته از زمان اعلام شده برای پخش این سریال می گذرد و هنوز «سرزمین مادری» در انتظار دیده شدن است.

پیش از این گفته شده بود که قرار است «سرزمین مادری» روز جمعه، 14 مهرماه روی آنتن شبکه سه رود اما این اتفاق نیفتاد و کمال تبریزی، کارگردان این مجموعه اعلام کرد که مشکلات فنی باعث پخش نشدن سریال شده است.

در ادامه زمان دیگری برای روی آنتن رفتن «سرزمین مادری» اعلام شد و 21 مهر ماه تاریخی بود که برای پخش این سریال از شبکه سوم سیما گفته شد اما، روز جمعه گذشته هم طلسم دیده شدن «سرزمین مادری» شکسته نشد تا همچنان پخش نشدن این مجموعه با اما و اگرهایی رو به رو باشد.

امروز اما علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه، در گفت‌وگویی اعلام کرده است که «سریال «سرزمین مادری» همچنان با مشکلات فنی مواجه است و این مشکل تا هفت، هشت روز دیگر برطرف خواهد شد و قطعا این هفته یا هفته آینده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این مدیر تلویزیونی درباره مشکلات ممیزی مجموعه هم با اشاره به نظارت بر مجموعه در زمان تولید اظهار کرده است که «سرزمین مادری» مشکل ممیزی ندارد.

حال باید دید که آیا تاکید کارگردان «سرزمین مادری» و مدیر شبکه سه بر مشکلات فنی سریال حقیقت دارد و این مجموعه با مسائل دیگری دست به گریبان نیست.

به گزارش ایسکانیوز، «سرزمین کهن» به بررسی وقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا انقلاب ۱۳۵۷، در بستر زندگی یک پسر نوجوان می‌پردازد. این سریال، سوم بهمن ۱۳۹۲ روی آنتن رفت، اما پس از پخش چهار قسمت، با موجی از اعتراض‌ها مواجه شد که در نهایت صداوسیما را به توقف پخش مجاب کرد.

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی‌خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم‌رودی و... اشاره کرد.

501

کد خبر: 846660

وب گردی

وب گردی