پرسپولیس از نام و حیثیت خود دفاع کند/ علیپور شاگرد من بود/ شاگردان چمنیان لیاقت حضور در جمع 4 تیم را دارند

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس می‌دانند بازی با الهلال چقدر مهم است و باید از نام و حیثیت خود دفاع کنند.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: بازی بسیار سخت و حساسی برای شاگردان برانکو خواهد بود، پرسپولیس در بازی برگشت نمایش خوبی از خود نشان نداد و 4 گل دریافت کرد . البته بازی با بازی فرق می کند و هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاگردان برانکو می توانند با انجام بازی درست و منطقی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند .

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس می‌دانند بازی با الهلال چقدر مهم است و باید از نام و حیثیت خود دفاع کنند،پرسپولیسی‌ها ابتدا باید برای پیروزی به زمین بروند و در ادامه از فرصت‌های گلزنی خود به نحوی شایسته استفاده کنند. مهاجمان پرسپولیس در هر بازی فرصت‌های زیادی به دست می‌آورند و اگر بتوانند از این موقعیت‌ها مقابل الهلال استفاده کنند،‌ می‌توانند به صعود هم امیدوار باشند.

شاهرودی درباره درخشش علی علیپور در نبود مهدی طارمی افزود: این بازیکن در تیم بافق یزد شاگرد ما بود و من همیشه او را نصیحت می‌کردم که قدر خودش را بداند. خوشبختانه علیپور پیشرفت خوبی داشته و حالا تبدیل به یک بازیکن بزرگ شده است. او می‌تواند در کنار منشا جای خالی طارمی را پر کند.

پیشکسوت فوتبال در باره عملکرد شاگردان چمنیان تصریح کرد: من به نوجوانان ایران بابت بازی خوب و افتخار آفرینشان مقابل حریفان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که این موفقیت ها ادامه داشته باشد، آنها کار بزرگی انجام دادند که لیاقت تقدیر و تشکر را از مسوولان فوتبالی ایران را دارند، به نظر من شاگردان چمنیان لیاقت حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات را دارند و من برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

602

کد خبر: 846681

وب گردی

وب گردی