بزرگترین رویداد CNG به زودی کلید می‌خورد/ حضور 28 کشور دنیا در کنفرانس ANGVA-2017

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور، توسعه تعاملات بین‌الملل، ترویج توسعه مصرف سوخت‌های جایگزین همچنین استفاده بهینه از منابع انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی را از اهداف هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ANGVA-2017 عنوان کرد.

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور در گفت‌‌و گو با خبرنگارگروه اقتصادی ایسکانیوز؛ از برگزاری هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی ANGVA-2017 در آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: ایران نخستین دارنده بزرگترین ناوگان حمل و نقل گازسوز دنیا است، در هیمن راستا موفق شد که براساس رایزنی‌های صورت گرفته میزبانی بزرگ ترین رویداد بین المللی صنعت حمل ونقل گازسوز، با عنوان همایش و نمایشگاه دوسالانه انجمن خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه (ANGVA2017) را برعهده بگیرد.

او تصریح کرد: در این کنفرانس بیش از 28 کشور دنیا حضور خواهند داشت که از مجموع آنها 14 کشور عضو آنگوا هستند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی تاکید کرد: توسعه تعاملات بین‌الملل، استانداردسازی و بهبود عملکرد صادرات، بهبود عملکرد در سوخت‌های جایگزین و ترویج توسعه مصرف سوخت‌های جایگزین همچنین استفاده بهینه از منابع انرژی و کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و درنهایت به کار گیری سوخت‌های تجدید پذیر از مهم‌ترین اهداف این رویداد است که می‌توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است در این کنفرانس بیژن زنگنه وزیر نفت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است برای نخستین بار در کشور، هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه ANGVA2017)) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تاریخ 9 لغایت 11 آبان ماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

402

کد خبر: 846713

وب گردی

وب گردی