حمایت دانشگاه آزاد جهرم از تحصیل اقشار ضعیف جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی است که با کمک مردم شکل گرفته و رشد و نمو یافته و از تحصیل اقشار ضعیف جامعه نیز حمایت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، کوروش سرورزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: باتوجه به سیاست دانشگاه آزاداسلامی در کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر،کلیه علاقمندان به تحصیل دراین دانشگاه که نمی توانند شهریه خود را مطابق آیین نامه این دانشگاه در ابتدا پرداخت کنند از امکان تقسیط شهریه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی است که با کمک مردم شکل گرفته و رشد و نمو یافته است و نباید هیچ کس به خاطر مشکلات مالی از تحصیل در این دانشگاه باز بماند.

وی به تخفیفات دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: مطابق آئین نامه تخفیفات دانشجویی به ممتازین علمی، قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم، خانواده های تحت پوشش کمیته امدادحضرت امام (ره) و بهزیستی،خانواده هایی که 2دانشجو و بیشتر همزمان در دانشگاه تحصیل می کنند و خانواده های شاهد و ایثارگر تخفیف شهریه تعلق می گیرد و این دانشگاه علی رغم مشکلات مالی خود در جهت تعامل بیشتر سعی در همراهی با تمام اقشار جامعه بالاخص اقشار آسیب پذیر دارد.

رئیس دانشگاه آزاد جهرم ضمن اشاره به امکانات گسترده این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی گفت: خانواده های جهرمی می توانند بدون پرداخت شهریه در هنگام ثبت نام در رشته های بدون آزمون، ازامکان تحصیل در این دانشگاه برخوردار گردند.

کد خبر: 846789

وب گردی

وب گردی