تهران – ایسکانیوز: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: از مجموعه سیاست های کلی اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (اردیبهشت 1389) تاکنون، تنها 11 درصد این سیاست ها به اجرا درآمده و حدود 28 درصد موارد، دقیقا در مسیر خلاف و مغایر با این سیاست ها عمل شده است.
محمود عسکری آزاد افزود: بررسی های این معاونت با معیار قرار دادن مفاد 26 گانه سیاست های کلی اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و مطابقت ساختارها و روش های اجرایی و اداری کشور با این منویات، نشان می دهد که در طول سال های پس از ابلاغ این سیاست ها، مواردی که در تنظیم قوانین و مقررات اداری وضع و رعایت شده اند، تنها 31درصد با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مطابقت داشته است.
عسکری آزاد گفت: پس از گذشت 4 سال از ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید مصمم است که با عزم و تلاشی همه جانبه، در چارچوب نقشه راه و 8 برنامه اصلاح نظام اداری، در مسیر تحقق این منویات و اصلاح نظام اداری کشور گام بردارد و برنامه اصلاحی خود را مطابق مفاد 26 گانه سیاست های ابلاغی به انجام برساند.
به گفته وی، تحقیقات و مطالعات معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید نشان می دهد که ساختار مدیریتی و اداری کشور در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری موفق نبوده است.
کد خبر: 84679

وب گردی

وب گردی