پلیس  فروشندگان تجهیزات پلیسی را چه در فضای مجازی یا حقیقی رصد می کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه پلیس با فروشندگان تجهیزات پلیسی برخورد می کند، افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت شوکر و افشانه با شرکت انتظام هماهنگی کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر سردار حسین رحیمی ، درباره افزایش خرید و فروش تجهیزات پلیسی به ویژه در فضای مجازی گفت: پلیس تمام فعالیت های باندهای خرید و فروش لوازم و تجهیزات پلیسی را چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد می کند و متخلفان به هوش باشند که با برخورد جدی پلیس در این زمینه روبرو خواهند شد.

وی افزود: افرادی که نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظتی اعم از شوکر، افشانه و دستبند دارند می توانند درخواست خود را به پلیس پیشگیری ارائه کرده و یا مستقیما با شرکت انتظام که زیر نظر فرماندهی انتظامی فعالیت می کند مطرح کنند. تقاضای متقاضیان در شورا بررسی شده و نسبت به ارائه لوازم حفاظتی به آنها اقدامات لازم اجرا می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه استفاده از شوکر و افشانه بدون مجوز های لازم پلیسی و قضایی جرم محسوب می شود، ادامه داد: دریافت مجوز برای متقاضیان واجد شرایط کار سختی نیست و در یک جلسه نسبت به ارائه یا عدم ارائه این لوازم به افراد متقاضی تصمیم گیری می شود.

706

کد خبر: 846831

وب گردی

وب گردی