کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 304 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار محمد قنبری در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی و حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می‌شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 3 سوداگران مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان ضمن کشف دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه یک تن و 304 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

900

کد خبر: 846835

وب گردی

وب گردی