مرادی: دوپینگ، خط قرمز وزنه‌برداری است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: دوپینگ خط قرمز فدراسیون است و با استفاده از مواد غیرمجاز و نیروزا با قاطعیت برخورد و مبارزه می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، علی مرادی صبح امروز (یکشنبه 23 مهرماه) در دومین روز تمرین ملی پوشان جوان کشورمان حضور یافت و از تمرینات آنها بازدید به عمل آورد.

در پایان این تمرین، رئیس فدراسیون وزنه برداری به نفرات حاضر در نخستین مرحله اردوی تیم ملی جوانان گفت: این اردو برای حضور پرقدرت شما تشکیل شده تا با آمادگی بالا به مصاف حریفان خود در رقابت‌های جهانی و آسیایی در سال 2018 بروید. محمدحسین برخواه سرمربی تیم و علی اکبر خورشیدی فر به نحو مطلوبی شما را برای این رویدادهای مهم آماده خواهند کرد. در روزهای آینده نیز برخی از ملی پوشان از اردو خارج می شوند و باید بدانند، وقتی به شهرهای خودشان بازمی‌گردند، برای سایر ورزشکاران یک الگو باشند و بیشتر از گذشته به مربیان خود احترام بگذارند. دوپینگ خط قرمز فدراسیون وزنه برداری است و با استفاده از مواد غیرمجاز و نیروزا با قاطعیت برخورد و مبارزه می کنیم.

در ادامه محمدحسین برخواه سرمربی تیم‌های پایه‌ای کشورمان مسائل مهمی را برای نفرات اردونشین بازگو کرد و گفت: کار برای قهرمانی و رفتن روی سکوهای رقابت‌های بین‌المللی بسیار سخت است، این اردوها به جهت آمادگی شما برای حضور در مسابقات سطح بالای جهانی برگزار می شود. از این رو باید تمرینات را با نظم و جدیت انجام بدهید تا با آمادگی بالایی در مسابقات حاضر شوید. همچنین مطمئن باشید با تمرکز و اعتماد به نفس به هدف های خود دست خواهید یافت.

اکبر خورشیدی‌فر مربی تیم ملی جوانان هم در خصوص برپایی منظم اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف و تیم جوانان، خاطرنشان کرد: از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می کنم که با تشکیل به موقع اردوهای تیم ملی جوانان، این فرصت را به نفرات برتر کشور می دهد تا بتوانند در مسابقات بین المللی حضور پیدا کنند. تیم ملی جوانان کشورمان، در سال آینده قصد دارد از عنوان قهرمانی خود در آسیا و جهان دفاع کند و با قدرت سومین قهرمانی پیاپی در این رده سنی را بدست آورد. وی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان درخواست دارم تا با حمایت بیشتر از رشته وزنه برداری، شرایطی را فراهم کند تا قهرمانی های رده سنی پایه در آسیا و جهان ادامه داشته باشد.

607

کد خبر: 846850

وب گردی

وب گردی