دولت در" برنامه ششم"  کم کاری کرده است

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از کم کاری دولت در خصوص جزئیات برنامه ششم خبر داد و گفت: هنوز هیچ آیین نامه ای از سوی دولت به مجلس ارجاع نشده است.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ آیین نامه ای از برنامه ششم از سوی دولت بدست ما نرسیده است گفت: علی رغم اینکه دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید دارند که ما طبق برنامه ششم برنامه های خود را محقق می کنیم اما متاسفانه هیچ آیین نامه ای به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت ارجاع نشده و این کم کاری از سوی دولت محرز است.

وی افزود: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص کم کاری دولت در ارجاع آیین نامه های برنامه ششم ،نامه ای به آقای لاریجانی ارسال کردیم و خواستار پیگیری این موضوع شدیم و ریاست مجلس در پاسخ به این نامه اظهار کردند که این موضوع را به معاونت بازرسی ارجاع داده و این معاونت در حال بررسی فرآیند است.

حاجی بابایی اظهارداشت : برنامه ششم باید از ابتدای فروردین سال ۹۶ اجرایی می‌شد که متاسفانه تا به امروز و با گذشت 7 ماه از سال، هیچ ابلاغی در خصوص آیین نامه ها از سوی رئیس جمهوری برای اجرای آن صادر نشده و ما هیچ گزارشی مبنی بر پیگیری اجرای برنامه ششم از سوی مجلس دریافت نکرده‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:دولت مدعی است که تمام فعالیت های خود را مبتنی بر برنامه ششم اجرایی می کند اما متاسفانه هیچ سندی مبنی بر این ادعا وجود ندارد و انتظار داریم تا دولت در اسرع وقت نسبت به این امر تمهیدات لازم را اندیشیده و هرچه سریعتر آیین نامه برنانمه ششم توسعه را به مجلس ارجاع دهد.

301

کد خبر: 846861

وب گردی

وب گردی