مسئله دوتابعیتی‌ها را با جدیت و دقت دنبال خواهیم کرد

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها، گفت: از هفته آینده که جلسات مجلس شروع خواهد شد، جلسه کمیته تحقیق و تفحص نیز برگزار خواهد شد و ما تلاش داریم این مسئله را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به‌عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها اعلام می‌کنم که همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند چراکه این مسئله در حال تبدیل‌شدن به یک نگرانی بزرگ در کشور است.

وی گفت: به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست که یک فرد دو تابعیتی در کشور ما و در دولت ما حضور داشته باشند چرا که این مسئله از چند بعد ازجمله ابعا امنیتی خطرناک و غیرقابل‌توجیه است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها، گفت: از هفته آینده که جلسات مجلس شروع خواهد شد، جلسه کمیته تحقیق و تفحص نیز برگزار خواهد شد؛ ما تلاش داریم با دقت مسئله را بررسی و به هیئت‌رئیسه و دیگر نمایندگان مجلس گزارش کنیم؛ اتفاقاتی که اخیراً در کشور رخ‌داده نشان می‌دهد که ما باید نسبت به مسئله دوتابعیتی‌ها حساس باشیم و اجازه ندهیم این افراد برای امنیت ما مسئله‌ساز شوند.

منبع:تسنیم

301

کد خبر: 846924

وب گردی

وب گردی