شهردار منطقه 11 تهران از ساخت و راه اندازی 3 پارکینگ طبقاتی جدید با ظرفیت بیش از یک هزار خودرو با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در مرکز پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان در این باره گفت: تأمین پارکینگ در بخش مرکزی پایتخت به ویژه مراکز دارای اماکن و ادارات دولتی هستند؛ بسیار حائز اهمیت است و این موضوع از مهم ترین مواردی است که مدیریت شهری با جدیت پیگیر رفع مشکلات ناشی از کمبود جای پارک خودرو هاست.

آبادیان افزود: طی مطالعاتی که پیش از این در خصوص راهکارهای رفع مشکلات مربوط به کمبود پارکینگ انجام شد؛ ساخت 3 پارکینگ طبقاتی در خیابان های جامی (ولی عصر)، 12 فروردین و آژیده از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 به مرحله اجرا در آمد که پارکینگ 12 فروردین با ظرفیت 352 خودرو هم اکنون در حال استفاده عموم شهروندان است.

به گفته شهردار منطقه 11 پارکینگ جامی (ولی عصر) با مساحت 7250 متر مربع با ظرفیت435 خودرو ، پارکینگ 12 فروردین با مساحت 6600 و ظرفیت 352 خودرو و پارکینگ شهید آژیده در فضایی به مساحت 6325 با ظرفیت 330 خود رو ساخته شده است که در مجموع می توانند 1117 خودرو را در خود جای دهند.

آبادیان خاطر نشان کرد: با راه اندازی این 3 پارکینگ ، بیش از هزار خود رو می توانند در مساحت حدودا بیست هزار متر مربع پارک کنند که این موضوع علاوه بر رفاه حال عموم شهروندان ساکن در بخش مرکزی شهر تهران به برقراری نظم ترافیکی در معابر این منطقه که عموما دارای عرض کم هستند ؛ کمک شایانی می کند.

700

کد خبر: 846990

وب گردی

وب گردی