ترافیک نیمه سنگین در 2 محور/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره و باندجنوبی آزادراه کرج قزوین از ترمینال شهید کلانتری تاپل فردیس ، نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره و باندجنوبی آزادراه کرج قزوین از ترمینال شهید کلانتری تاپل فردیس ، نیمه سنگین است.

وی با اشاره به محدودیت تردد در محور کرج – چالوس و فیروزکوه گفت: از 2 مهر ماه تا 30 مهر ماه از ساعت 2 بامداد تا 12 روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از آن ، محور کرج – چالوس حد فاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان و محور فیروزکوه حد فاصل کمربندی قائمشهر تا گدوک، محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود گفت: محور اولنگ – شاهرود در استانهای گلستان و سمنان،3-محور استهبان – نی ریز در استان فارس،محور دیزین – شمشک و محور فرعی دارزین – دهبکری در استان کرمان شمال نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.همچنین در محور قدیم قزوین – رشت تونل شیرین از 16 تا 17 مهر از ساعت 8 صبح الی 19 بعد از ظهر روز شنبه تا یکشنبه به علت اجرای عملیات نظافت و اصلاح معایب چراغ های تونل شیرین سوع تونل مسدود بوده و تردد از کنار گذر تونل انجام می شود.

وی اضافه کرد: آزادراه قزوین – کرج در استان قزوین از 2 مهر الی 20 مهر از ساعت 8 صبح تا 8 بعداز ظهر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 به جز 7 تا 9 مهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

رحمانی بیان کرد: در محور کرج – چالوس حد فاصل میدان امیر کبیر تا تونل کندوان در استان البرز از 15 الی 20 مهر ماهاز ساعت 8 الی 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی بیان کرد:محور قدیم قزوین – رشت روز 15 مهر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی و آزادراه قزوین - رشت از مورخ10 تا 20از ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 بعدازظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : در آزادراه قزوین – زنجان ،آزادراه قزوین – کرج نیز از 10 تا 15 مهر از ساعت 8 صبح الی 19 بعد از ظهر روزهای شنبه تاچهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی افزود: محور قزوین – تاکستان ، آزادراه قزوین – کرج و آزادراه قزوین – رشت از 10 تا 15 مهر ماه از ساعت 8 الی 19بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8الی 12 ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد.همچنین از 10 تا 15 مهر ماه از ساعت 8 صبح الی 19 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

رحمانی اظهار کرد: آزادراه تهران - پردیس از 23 مهر ماه به علت اجرای عملیات بارگزاری پل شماره 4 از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر مسدود است و شهروندان می توانند در صورت لزوم از مسیر جایگزین یعنی محور قدیم تهران - بومهن استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

705

کد خبر: 847031

وب گردی

وب گردی