از آخرین آمار رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات تا زمان جانمایی الکترونیک

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران با یک هزار رسانه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)‏ افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به پنجم آبان ماه و افتتاح بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات، تب و تاب رسانه ها برای آماده شدن در این رخداد فرهنگی بیشتر می شود.

* در همین راستا رسانه های مکتوب و غیر مکتوب برای حضور در نمایشگاه آماده می شوند که در تازه ترین خبرها رسانه‌های بخش کشاورزی در قالب غرفه واحد انجمن «نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی» در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حاضر می‌شوند.

* از بخش های جالب بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات «گنجینه مطبوعات ایران» است که سرگذشت روزنامه های ایران را از قاجار تا به امروز در دسترس عموم قرار می هد.

* اما شاید مهم ترین اتفاق برای مطبوعات در نمایشگاه مکان قرارگیری غرفه های رسانه ها باشد که امسال زمان جانمایی الکترونیک باشد که از 26 مهرماه آغاز می شود و اولویت دارها از ساعت 10 تا 11.30 و باقی رسانه ها از ساعت13 می توانند برای این منظور اقدام کنند.

* در آمار اعلام شده از سوی معاونت مطبوعاتی حدود 1000 رسانه در قالب 600 غرفه و با حضور خانه‌های مطبوعات و ادارات ارشاد استان‌ها در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات ایران از 5 تا 12 آبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)‏ از ساعت 9:30 تا 20:30 برگزار خواهد شد.

501

کد خبر: 847045

وب گردی

وب گردی