با آموزش‌های درست می‌توانیم به حوزه پرورشی مبتنی بر آموزه‌های دینی طراوت ببخشیم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تأکید ما بر ادامه اردوهاست زیرا حوزه پرورشی با اردو و کنار هم زیستن دانش‌آموزان زنده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در همایش خانواده بزرگ تربیتی تهران که در کانون مفتح برگزار شد، با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران تربیتی، توانمندسازی خانواده‌هاست، اظهار داشت: با آموزش‌های به‌هنگام می‌توانیم به حوزه پرورشی مبتنی بر آموزه‌های دینی طراوت ببخشیم.

وی به ویژگی‌های یک مدیر پرورشی اشاره کرد و افزود: یک مدیر تربیتی در گام اول باید با نگاه خود آرامش را به زیر مجموعه‌اش تزریق کند و در فرآیند مدیریت، همه اعضای مجموعه را مهم فرض کند.

کریمی اضافه کرد: مدیر تربیتی برای شکار عیب‌ها نباید ذره‌بین به دست بگیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ادامه داد: یک مدیر تربیتی موفق با تشکر کردن از اطرافیان به آنها بازخورد مثبت می‌دهد.

کریمی با ابراز تشکر از معاونان پرورشی مناطق نوزده‌گانه تهران گفت: امسال 10 عنوان برنامه با 155 اقدام داریم که برخی مختص مدارس و برخی مربوط به ادارات است.وی بیان داشت: خوب شنیدن، زمینه‌ساز فرصت برای دیگران شدن و احیای اتاق‌های فکر از دیگر ویژگی‌های یک مدیر تربیتی موفق است که امیدواریم با کمک مدیران تربیتی بتوانیم تحولات مثبتی در حوزه پرورشی شهر تهران ایجاد کنیم.

وی، تقویت هویت ایرانی و اسلامی متربیان را محور برنامه‌ها خواند و ادامه داد: ما بر ادامه اردوها البته با متمم‌هایی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی تأکید داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: سفرهای اردویی بین ساعات 23 تا 5 صبح ممنوع است اما تاکید بر ادامه اردوهاست زیرا حوزه پرورشی با اردو و کنار هم زیستن دانش‌آموزان زنده است.

وی گفت: اردو روابط اجتماعی و مهارت‌های زندگی را تقویت می‌کند و بهترین خاطرات دانش‌آموزان را می‌سازد.

کریمی خاطر نشان کرد: 13 مرکز مشاوره در تهران فعال هستند و امسال در شهر تهران تلاش می‌کنیم که هیچ منطقه ای بدون مرکز مشاوره نباشند.

706

کد خبر: 847171

وب گردی

وب گردی