افتتاح نمایشگاه کتاب با حضور 400 ناشر در شهرکرد

نمایشگاه ناشران کتاب ایران و دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با حضور 400 ناشر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این نمایشگاه 46 هزار عنوان کتاب در 200 غرفه نمایشگاهی تا 29 مهرماه برای بازدید عموم عرضه شده است
جواد کارگران افزود: در این نمایشگاه 400 ناشر از سراسر کشور تازه ترین آثار خود را در معرض دید علاقه مندان به کتابخوانی قرار داده اند.
وی افزود: 25 ناشر استانی نیز تازه ترین آثار خود را در این نمایشگاه ارائه کرده اند.
کارگران تصریح کرد: برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال وبختیاری 6 میلیارد ریال بن ویژه خرید کتاب در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به تخفیف 30 درصدی آثار ارائه شده در دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته حدود 9 میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه کتاب استان فروخته شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان 12 باب کتابفروشی در شهرکرد کتاب های خود را با تخفیف نمایشگاهی به فروش می رسانند.
وی گفت: برگزاری نشست های تخصصی محرم، عصر عاشورایی، نقد کتاب، رونمایی از کتاب، نمایشگاه عکس عاشورایی، برپایی غرفه اقتصاد مقاومتی، معرفی کارآفرینان برتر و دایر کردن کارگاه مشاغل خانگی از برنامه های جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری است.به گزارش ایسکا نیوز،11 دوره گذشته نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با استقبال عمومی مواجه شد و سال گذشته نیز رکورد فروش کتاب با حدود 9 میلیارد ریال در استان شکسته شد.

منبع :ایرنا

902/900

کد خبر: 847191

وب گردی

وب گردی