بیانیه جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در محکومیت سخنان ترامپ

جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در پی اهانت های آشکار و اظهارات نسنجیده و سخیف رئیس جمهور آمریکا، بیانیه محکومیت صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز در متن بیانیه جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان امده است:

سخنان یاوه گویانه و بی خردانه اخیر رئیس جمهور آمریکا، سندی جدید و تازه از ماهیت اصلی و واقعی شیطان بزرگ "آمریکا" بر علیه ایران اسلامی است. توهین به نظامی رسمی و ملتی با تاریخ و تمدن جهانی همچون ایران اسلامی، زیر پیمان زدن بر معاهده بین المللی برجام، ترس از قدرت و توان بازدارندگی نظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استفاده از واژه جعلی به جای نام خلیج همیشه فارس دور جدیدی از آغاز دشمنی و بغض آمریکایی ها بر علیه پیروزی های ملت قهرمان ایران اسلامی است.

امروز بحمد خداوند متعال، کشور عزیزمان ایران اسلامی در صلابتی کامل و با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و همدلی کلیه ارکان اصلی نظام و مردم و با پاسداری نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و ارتش در حفاظت از کیان کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، همه توطئه های آنها را خنثی، بی اثر و نقش بر آب کرده است. جمله داهیانه بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که در خصوص سپاه پاسداران فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور نبود" هیچ وقت از باورمان نخواهد رفت و بدان اعتقاد داریم.

استفاده از واژه جعلی به جای نام خلیج همیشه فارس، تحلیل غلط از امضاء برجام توسط دولتمردان، ترس از افزایش قدرت و توان بازدارندگی نظامی و... ترامپ را در جایگاهی متزلزل قرار داده که به یاوه گویی می پردازد.

لذا جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن محکومیت این سخنان، ضمن تجدید بیعت مجدد با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب، مقام معظم رهبری، اعلام می داریم در سایه اتحاد و همدلی مسئولین و مردم، آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و در راهی که در آن گام نهاده ایم ذره ای عقب نخواهیم رفت.

کد خبر: 847238

وب گردی

وب گردی