دستگیری 139 نفر در راستای تیراندازی صورت گرفته در کرمانشاه

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۱۳۹ نفر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در راستای تیراندازی هایی که در کرمانشاه اتفاق افتاده، دستگیر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد‌رضا آمویی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به ارائه آمارهای امیدبخش در حوزه نیروی انتظامی استان پرداخت و اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال‌جاری با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل ناجا ، آمار سرقت در استان چهار درصد کاهش پیدا کرده و در این راستا حدود ۶۰ باند مهم سرقت متلاشی شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ باند مواد مخدر متلاشی شده و ۱۲۵ واحد منزل مسکونی و مغازه پلمپ شده و در حال طی مراحل قانونی ماده ۱۳ است تا به نفع دولت مصادره شوند.

وی خاطرنشان کرد: کشفیات نیروی انتظامی استان در حوزه مواد مخدر ۹۰۰ کیلوگرم بوده و ۱۳۶ درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه داشته‌ایم و ۳ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در این راستا دستگیر شده است.

آمویی افزود‌: در بحث تیراندازی‌هایی که در استان توسط اراذل و اوباش انجام شده توانسته‌ایم، ۱۳۹ نفر از این افراد متخلف را دستگیر کنیم و به مرجع قضائی تحویل دهیم‌.

این مقام انتظامی با اشاره اقدامات معاونت اجتماعی ناجا برای کاهش تخلفات، گفت: ۷۰۰ کلاس آموزشی در جوامع هدف خود اعم از مدارس، خانوادهظ ا و دیگر مراکز عمومی و تاثیرپذیر برگزار شده و ۱۳۰ هزار پیامک آموزشی نیز برای مردم ارسال شده است.

وی تصریح کرد‌: یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی‌، راه‌اندازی شوراهای معتمد محله در حوزه کلانتری‌های هر محل است. این امر موجب می‌شود اختلافات مردم قبل از ورود پلیس، توسط بزرگان محلات حل شود.

منبع : فارس

902/900

کد خبر: 847244

وب گردی

وب گردی